Freightlink – Specjaliści ds. Przepraw Promowych rozszerzają swoją działalność!

 Jeden z pierwszych brytyjskich agentów sprzedaży biletów promowo-towarowych, rozwija swoją działalność w Europie kontynentalnej.

W 2002 roku dwóch menedżerów P&O Ferries, po utracie pracy wskutek redukcji etatów założyli własną firmę - Freightlink Solutions UK (FLUK). Aby stawić czoła rosnącym wymaganiom klientów oraz wesprzeć MŚP (Sektor Małych i Średnich Przedsiębiorstw): „Musieliśmy wyjść z korporacyjnego świata. Dzięki temu naprawde zrozumieliśmy jak trudnym zadaniem jest sprostać oczekiwaniom i  potrzebom małych przedsiębiorstw na co dzień.” – mówi Mark Stephens (dyrektor Freightlink).

Phil Simpson – dyrektor, dodaje: „Dziesięć lat temu najważniejszym było słuchanie potrzeb klientów i ciężka praca z telefonem w ręku. W chwili obecnej, przy takim postępie technologicznym to za mało. Minęła dekada od kiedy otworzyliśmy Freightlink. Ostatnio zaktualizowaliśmy naszą stronę internetową, przetłumaczyliśmy ją na kilka języków: polski, rosyjski, czeski, rumuński, węgierski oraz niemiecki. Rozbudowaliśmy system rezerwacji biletów promowych, tak by dostępny był dla każdego, zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i na laptopie, tablecie, czy smartfonie."

 

Dlaczego warto korzystać z usług Freightlink Solutions?

Freightlink korzysta z zaawansowanych technologii, dzieki którym rezerwacja biletów zajmuje bardzo mało czasu. Nasza strona dostępna jest w siedmiu językach, wypełniona kompleksowymi informacjami i poradami. Najważniejszą jej zaletą jest jednak bezpieczeństwo – płatności online przebiegają szybko i bezproblemowo.

Rozwój: W tej chwili Europa staje się coraz mniejsza. Rozwój technologiczny pozwala rozszerzać obszar swojej działalności firmom działającym w branży transportowej. Taka ekspansja nie jest obca zarówno dużym firmom, jak i małym, rodzinnym przedsiębiorstwom.

Freightlink wciąż się rozwija i unowocześnia system rezerwacji. W tej chwili zmiany skoncentrowane są na zbudowaniu lepszej relacji z klientem. Nowy system rezerwacji pozwala naszym pracownikom na szybką, sprawną i elastyczną obsługę klienta.

Dzięki rezerwowaniu przez stronę internetową nasi klienci mogą szybko zarezerwowaćć jednorazową przeprawę, a także kilka na raz. To pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze: „Święty Gral, którego staramy się dostarczyć naszym klientom.” Mówi Jason Mayor, dyrektor sprzedaży.

Co nowego? Dzięki temu, że lepiej rozumiemy naszych klientów, usprawniliśmy system rezerwacji. Co za tym idzie świadczymy usługi na bardzo wysokim poziomie. Nowa strona świetnie to odzwierciedla, wychodząc na przeciw wszelkim promowym wymaganiom.  Klienci otrzymują większe wsparcie podczas rezerwacji, co dodatkowo ułatwia im pracę.

Mark Stephens podsumowując mówi: „Musieliśmy przemyśleć jakie zmiany zachodzą na rynku. Dziesięć lat temu pojazdy niezarejestrowane w Wielkiej Brytanii były mniejszością - teraz jest na odwrót. Pojazdy przyjeżdżające z Europy kontynentalnej  do UK  stanowią ponad  80%  wszystkich pojazdów korzystających z promów. Musimy się upewnić, że jesteśmy w stanie sprostać nowym wymaganiom, które nadchodzą w zawrotnym tempie. W jakimś sensie zmieniliśmy rynek.” Kontynuuje, „Pięć lat temu nasze rezerwacje przychodziły drogą telefoniczną, mieliśmy dosłownie kilka minut na reakcje. Teraz większość klientów rezerwuje online w momencie kiedy kierowca stawia się w porcie – dlatego teraz mamy tylko kilka sekund...”

Phil Simpson dodaje, “Nie chodzi tylko o rozwój technologiczny. W dalszym ciągu mamy profesjonalny zespół, który tworzy Biuro Obsługi Klienta. W razie problemów lub  zmian w rezerwacji, rozmowa telefoniczna staje się o wiele lepszym rozwiązaniem. Nasi klienci codziennie zyskują nowych klientów i nowe zlecenia. Dlatego naszym zadaniem jest ułatwienie pracy zarówno właścicielowi firmy, jak i kierowcy. Nasz nowy system codziennie pomaga nam tego dokonać.”

 

 Sprawdź Nasz Nowy Wideo Przewodnik Freightlink !

Nasza Strona: www.freightlink.pl  


dostarczył infoWire.pl